وکیل روابط نامشروع

 


وکیل روابط نامشروع

یک وکیل رابطه نامشروع در تهران با آشنایی با محاکم و مراجع مربوطه می تواند احقاق حقوق موکلین خویش را به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

وکیل روابط نامشروع

وکیل روابط نامشروع :بر اساس آموزه های دینی و فرهنگی کشور ما روابط بین زن و مرد تعریف و چارچوب خاصی دارد و باید از یک تشریفات مذهبی و قانونی برخوردار باشد تا مورد حمایت قانونگذار قرار گیَرد.

در مذهب اسلام و در قوانین جاری کشورمان که مبتنی و آمیخته بر آموزه های دینی است، محارم یک فرد مشخص شده است که افراد نمی توانند با محارم خود ازدواج نمایند.درغیر از محارم افراد می توانند با رعایت اصول شرعی و تشریفات قانونی به عقد نکاح یکدیگر در بیایند.

ارتباط زن و مرد نامحرم در غیر از موارد نکاح دائم و موقت، روابط نامشروع تلقی می گردد و نه اینکه به هیچ عنوان مورد حمایت قانونگذار نیست بلکه جرم محسوب می شود و قانونگذار آنرا جرم انگاری نموده است.از آنجا که دین اسلام روابط نامشروع را عملی بسیار شنیع می داند و بالاترین عذاب و عقوبت را برای آن متصور است، قانون نیز مجازاتهای سنگینی را برای روابط نامشروع در نظر گرفته است.در بخش حدود که می توان محکم ترین و قطعی ترین احکام اسلامی را در قانون مجازات اسلامی دید، چندین جرم پیش بینی شده است که نوع جرم، نحوه اثبات و میزان مجازات آن در شرع و قانون معین شده و تغییر ناپذیر است.یکی از این جرایم حدی زنا می باشد. ماده ۲۲۱ قانون مجازات اسلامی در تعریف زنا اشعار می دارد:

((زنا عبارت است از جماع مرد با زنی که علقه زوجیت بین آنها نبوده و از موارد وطی به شبهه نیز نباشد.))

بنا بر این تعریف و همچنین با توجه به تبصره ۱ همین ماده اگر میان زن و مردی که علقه زوجیت میان آنها نیست دخول صورت پذیرد چه در قبل باشد چه در دبر، به این عمل زنا گفته می شود که شرایط و احکام خاص خود را داشته که در بحثی جداگانه بدان خواهیم پرداخت.

مطابق قانون مجازات اسلامی آنچه کمتر از زنا باشد در بحث روابط نامشروع مورد بررسی قرار می گیرد.

قابل توجه است که از آنجا که اثبات جرم زنا و تحقق شرایط زنا بسیار دشوار است معمولا پرونده های مربوط به روابط غیر متعارف و غیر شرعی زن و مرد، مشمول روابط نامشروع می شود که البته بسته به شرایط و اتفاقات هر پرونده، مجازات متفاوتی می تواند داشته باشد.

در دعاوی روابط نامشروع اثبات جرم با توجه به شرایط هر دعوا بسیار دشوار است و دفاع از دعاوی روابط نامشروع کاری تخصصی است و نیاز به دخالت یک وکیل با تجربه می باشد.

بهترین وکیل روابط نامشروع

 

همانگونه که طرح گردید دعوای روابط نامشروع دعوای پیچیده ای است که هم از لحاظ شرایط تحقق جرم و هم از لحاظ اثبات جرم دارای ویژگی های خاصی است که از عهده هر کسی بر نمی آید.

بهترین وکیل روابط نامشروع کسی است که با اطلاع از قوانین و احکام مرتبط بتواند بهترین راهکار را برای دفاع از موکل خود برگزیند.بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی اگر در یک جرم روابط نامشروع و منافی عفت شاکی خصوصی وجود نداشته و ادله ای هم موجود نباشد و نیز در ملا عام هم نباشد، دستگاه قضائی حق تفتیش و پرس و جو در این دعاوی را ندارند و باید پرونده را مختومه کنند.این تاسیس یکی از موارد مهمی است که یک وکیل متخصص روابط نامشروع باید بدان توجه نموده و بتواند در زمان مناسب از این تاسیس قانونی بهره ببرد.یک وکیل متبحر روابط نامشروع باید تجربه کافی برای این دعاوی را داشته باشد زیرا این دعاوی پیچیدگی های خاصی دارد که در طول سالیان متمادی و تجربه بالا می توان بر این شرایط تسلط پیدا کرد.از دیگر خصوصیات یک وکیل حرفه ای روابط نامشروع رسم امانت داری است.با توجه به اینکه دعاوی روابط نامشروع مربوط به مسائل خصوصی و اخلاقی موکل می باشد، یک وکیل روابط نامشروع باید با امانت داری و حفظ اسرار موکل مانع از انتشار مسائل خصوصی موکل و هتک آبروی وی شود.

وکیل روابط نامشروع در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با سابقه یک دهه فعالیت حرفه ای حقوقی متشکل از بهترین وکیل پایه یک دادگستری ، دکترین حقوق و اساتید دانشگاه  موفق به ثبت کارنامه ای درخشان از به ثمر رساندن  دعاوی متعدد گشته است.وکیل رابطه نامشروع موسسه با دانش و علم کافی و تجربه سالیان طولانی از موفق ترین و حرفه ای ترین وکلای این دعاوی هستند که توانسته اند علاوه بر به ثمر رساندن تعداد زیادی از دعاوی روابط نامشروع، رسم امانت داری را نیز بجا آورده و در همین راستا اعتماد موکلین خویش را بدست آورند.

Comments

Popular posts from this blog

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل جرایم پزشکی

وکیل کلاهبرداری